Theme editor

• RequestStream Movies, TV shows and anime streaming • 1 week trial
  • LewdCorner Site Cleanup Update
    A new cleanup update has been posted covering the recent Vault rework, rank changes, policy cleanup, and theme polish. The goal is to make LC cleaner, easier to understand, and safer for the site going forward. - Jack Of Blades
    Read More

La Communauté Française (French Community)

Hahaha, mais c'est un plaisir de voir que vous appréciez notre taf :)

Je ne parle qu'en mon nom, hein, mais je pense que notre équipe (SummerTime Saga) le fait pour rendre un de nos jeux préférés le plus accessible au plus grand nombre.

(Et puis, le plaisir de placer quelques petites références à la pop culture et à Naheulbeuk, ça ne se refuse pas, surtout quand les fions s'alignent avec les astres)

EDIT : Merci Revv : )

EDIT 2 : DoD - SE et TLC, j'étais tout seul, mais l'esprit reste le même : répandre la bonne parole au plus grand nombre :')

Hahaha, it's a pleasure to see you're appreciaing our work :)

I only speak in my name, but, I think our team (SummerTime Saga) does it to make one of our favorite game the most accessible to everyone.

(Also, the pleasure to put some pop culture and Naheulbeuk references here and there, I can't really say no to it, especially when the asses align themselves with the stars)

Edit : Thanks Revv : )

Edit 2 : I was alone on DoD - SE and TLC, but the spirit is the same : make the games accessible to the multitude :')

Last edited:
You must be registered to see attachments

Je vous souhaite une bonne soiree. a demain :)

Attachments

You must be registered for see attachments list
Bonne soirée tout le monde.

Et bon courage aux traducteurs.

• Like
Reactions: Pad
tu sais pour quelle raison? force à toi en tout cas j'espère ne pas subir le même sort
Non je ne sais pas... ahh ouais la j'ai les boule
J'ai l'impression que les modo font la pluie et le beau c'est pas top

I think I'm in the wrong place. Is this what they call the French mistake?

• Like
Reactions: Pad
Non je ne sais pas... ahh ouais la j'ai les boule
J'ai l'impression que les modo font la pluie et le beau c'est pas top
J'ai vu que le member+ est en promo à 385LC, moi j'en suis trop loin mais toi il t'en manque pas beaucoup;)

Back
Top Bottom