Theme editor

• RequestStream Movies, TV shows and anime streaming • 1 week trial
  • LewdCorner Site Cleanup Update
    A new cleanup update has been posted covering the recent Vault rework, rank changes, policy cleanup, and theme polish. The goal is to make LC cleaner, easier to understand, and safer for the site going forward. - Jack Of Blades
    Read More

La Communauté Française (French Community)

Après, ça monte tranquillement, mais surement. Même sans abuser du spam.
C'est juste un peu dommage que les gens soient un peu avares sur les likes qui aident bien.

Mais au final, ça change pas grand chose du moment que ça poste un peu régulièrement. C'est pas comme si le contenu aller drastiquement changer le tant d'atteindre le cap de LC nécessaires.

Par contre, c'est chiant de devoir faire une google trad à chaque fois. Je sais pas si c'est la "mauvaise" réputation des français qui est en cause. Mais les allemands, ils y ont échappé.

Afterwards, it goes up slowly, but surely. Even without overusing spam.
It's just a bit of a shame that people are a little stingy about the likes which really help.

But in the end, it doesn't change much as long as it posts a little regularly. It's not as if the content will drastically change as long as you reach the necessary LC milestone.

Les likes ne rapportent plus rien :/
Et les allemands ont visiblement eu une discussion assez musclée avec les admins, aucune idée de ce qui a été dit, mais ils ont gagné le droit de ne pas avoir à traduire leurs messages. La chance.

Likes don't give anything anymore :/
And the germans seem to have had a very hefty discussion with the admis, no idea what has been said, but they earned the right to not have to translate their messages. Lucky ones.

Les likes ne rapportent plus rien :/
Et les allemands ont visiblement eu une discussion assez musclée avec les admins, aucune idée de ce qui a été dit, mais ils ont gagné le droit de ne pas avoir à traduire leurs messages. La chance.

Likes don't give anything anymore :/
And the germans seem to have had a very hefty discussion with the admis, no idea what has been said, but they earned the right to not have to translate their messages. Lucky ones.
-Donner des likes ne rapportent rien
En recevoir par contre te donnera 5 coins, je viens de te faire passé de 40 a 45 d'ailleurs par contre tu ne peux donner que 1 likes toute les 180 sec

Pour le second point a mon avis et ce qui apparait comme logique est que :
-Probablement qu'un des modérateur comprend l'allemand et est a même de modéré si besoin
/
-Giving likes does not earn anything
Receiving some on the other hand will give you 5 coins, I just made you go from 40 to 45 on but you can only give 1 like every 180 sec

For the second point in my opinion and what appears logical is that:
-Probably one of the moderators understands German and is even able to moderate if necessary

C'est sur pour les likes ? J'ai l'impression de gagner des points pour chaque like malgré tout ?

Is it about likes? I feel like I earn points for each like despite everything?

C'est sur pour les likes ? J'ai l'impression de gagner des points pour chaque like malgré tout ?

Is it about likes? I feel like I earn points for each like despite everything?
/me like your post
480 to 485 ;)

/me like your post
480 to 485 ;)

Oui, C'est bien ce qu'il me semblait. Pour les likes donnés, je sais que ça rapporte pas de points. Mais ça fait toujours plaisir à celui qui le reçoit.

Yes, that's what it seemed to me. For the likes given, I know that it doesn't earn points. But it always pleases the person who receives it.

You must be registered to see media

Jokes aside, french is a beatiful language and i wish i could speak it.
For a lot of people french is one of the worst to learn , i can understand .. some french dont know how to speak french
When you ear "Quand même" become "Comme même"
Quand meme : "When same" but can be translate by Anyway
Comme meme : "(be)Like same" and mean nothing in french
You must be registered to see attachments

Attachments

You must be registered for see attachments list
Avec de l'assiduité, ça va bien se passer. J'ai confiance en vous :D

With some dedication, it's going to be alright. I have faith in you :D

Oui. Plus que 50 coins et c'est bon. Merci à tout ceux qui m'ont envoyé des likes à droite et à gauche aujourd'hui d'ailleurs. Ca m'aide bien vu que je suis loin d'être un "serial spammer".

Yes. Only 50 coins left and it's good. Thanks to everyone who sent me likes left and right today. It really helps me since I'm far from being a "spammeur en série".

Ouais. Ca commence à sentir bon là. Quelques posts, et ça sera fait.
En tout cas, ça aura permis d'ouvrir un fil francophone. Même si on se retrouve à devoir traduire. Peut-être que ça sera levé au bout d'un moment.

Yeah. It's starting to smell good there. A few posts, and it will be done.
In any case, it will have opened a French-speaking thread. Even if we find ourselves having to translate. Maybe it will be lifted after a while.

j'ai débloqué le jeu plus mais j'ai toujours du contenu de bloqué cest normal ?

I unblocked the game more but I still have content blocked, is this normal?

j'ai débloqué le jeu plus mais j'ai toujours du contenu de bloqué cest normal ?

I unblocked the game more but I still have content blocked, is this normal?
Tu as validé ton panier?

Bienvenue chez les dégénérés :D

Welcome to the degenerates :D

Hello, Si je comprends bien les admins imposent de traduire nos posts en Fr? Un peu étrange non?

Hello, If I understand correctly the admins require us to translate our posts into Fr? A bit strange, no?

Hello, Si je comprends bien les admins imposent de traduire nos posts en Fr? Un peu étrange non?

Hello, If I understand correctly the admins require us to translate our posts into Fr? A bit strange, no?
C'est ça. Un petit coup de Google Translate et tout le monde est content.

Back
Top Bottom