Tattoo on women

gostek

Registered
Lewd
LV
0
 
Feb 23, 2023
118
74
LC COIN
464
What do you think on tattoo's on women. Not a big fan personally. Quickest way to go from a 10 to a 2 in my books
I have similar feelings, I don't like tattoos either and my rating of a girl drops drastically like yours
 
  • Like
Reactions: 3 users

EraChanZ

True Connoisseur
Prestige 1
Prestige 2
Registered
Lewd
LV
0
 
Oct 17, 2023
204
4,667
LC COIN
25
Prestige 2
Prestige 1
Depends completely on the type of woman. Some girls REALLY wear it well - and it can be sexy as hell.. But for example, the classic tramp stamp is just... trashy AF< not sexy at all. :)
 
  • Like
Reactions: 5 users

RonnyTricster

Registered
LV
0
 
Mar 22, 2024
15
25
LC COIN
329
different women - different perception. some of them fit, and some don't. although it is worth comparing tattoos and branding - as a sign of belonging. accordingly, I personally do not like it too much. especially when the woman is marked "Mark eternal love" and she lives with Tom.
 
  • Like
  • Haha
Reactions: 2 users

dezmo

Registered
Lewd
LV
0
 
Jul 27, 2023
22
54
LC COIN
176
I think that tattoos are sexy aslong they are not overly used. Personally I am a big fan of hand tats (male) and thigh tats (female)!
 
  • Like
Reactions: 1 users

PharcalsusEngine

Registered
LV
0
 
Apr 17, 2023
4
13
LC COIN
560
Small, single ones are okay. Sleeves and/or more than one on the whole body looks like shitty scrapbook. Generally the prettier girl, the bigger is waste of natural body.
 
  • Like
Reactions: 2 users

gostek

Registered
Lewd
LV
0
 
Feb 23, 2023
118
74
LC COIN
464
then you have a nice acceptance, I have a problem with the smallest tattoos and she has to be a really hot girl so that even the smallest tattoo doesn't make me vomit
 
  • Like
Reactions: 1 users

MofosBiatch

Registered
Lewd
LV
0
 
Feb 27, 2024
17
40
LC COIN
28
if the tattoo is hard af on her then hell yeah tats on ladies is hot af

if its just scribbles and doodles,im like BRUH
 
  • Like
Reactions: 1 user

hathgarniche

Registered
Lewd
LV
0
 
Jan 1, 2024
61
80
LC COIN
256
Just like any visual spice, or meaningful accessory, the right one on the right person is sublime. The wrong one on the wrong person can make anything a turn off.
 
  • Like
Reactions: 1 users

Grutrec

Registered
Lewd
LV
0
 
Dec 25, 2023
24
75
LC COIN
161
Depends completely on the type of woman. Some girls REALLY wear it well - and it can be sexy as hell.. But for example, the classic tramp stamp is just... trashy AF< not sexy at all. :)
Yes this
 
  • Like
Reactions: 1 users

lacrim

Registered
Lewd
LV
0
 
Jul 31, 2022
33
47
LC COIN
0
Apart from the hiedous looks especially with age it's a health risk and i don't like it. Pristine white or black or yellow or red skin for me.
 
  • Like
  • Heart
Reactions: 1 users

Valso

Proud sinner
Registered
Lewd
LV
0
 
Mar 2, 2023
476
520
Location
/home/$USER
LC COIN
765
If they're not too many and too large, I'm OK with them. But if her entire body is covered in tattoos: 🤮
 

Waffles

Fire Emblem Enthusiast/Porn Game Connoisseur
Prestige 1
Registered
Lewd
LV
0
 
Apr 6, 2023
60
499
LC COIN
253
Prestige 1
I'm just gonna bounce off of whatever everyone else is saying and agree, some women wear it well, some don't.
 

ApocalypseSurvivor

@Surviving
Prestige 1
Prestige 2
Prestige 3
Registered
Lewd
LV
0
 
Jan 3, 2023
363
4,908
Age
27
Location
Doom
Website
www.wikihow.com
LC COIN
2,715
Prestige 3 (Work in progress)
Prestige 2
Prestige 1
I like tattoos but I don't like when the entire person's body is full on tattooed tbh
yeah man that looks shit imo. half hands is okay as long as it looks good.
 

ProfeX

Registered
Lewd
LV
0
 
Nov 30, 2022
54
85
LC COIN
120
I love tattoos...in real life. I have 4 quite big ones including my avatar pic..this one is on my back. And i really like women's with tattoos..its kinda one of kink. Buuuuut....i dont like much tattoos on girls/womens in games...weird right. In games i prefer them smooth and shiny and no tattoos lol.
 
Back
Top Bottom